MyFords

The Ultimate Ford Fan Website

Počet návštěvníků (Visitors):

Poslední aktualizace (Last Update): 15.05.2017

Zpět na rozcestník davar.cz


 

MONDEO 2.3 2009

2016 -

  • Duratec  HE (118 kW), 6stupňová automatická převodovka Durashift 6Tronic s možností sekvenčního řazení, ESP, vyhřívaná přední sedadla, vyhřívané přední i zadní okno, digitální klimatizace, tempomat, el. šíbr...

  • Duratec  HE (118 kW), Durashift 6Tronic automatic transmission with manual mode, heated front seats, heated front/rear windshield, digital a/c, cruise control, power sunroof.

 


 

COUGAR 2.5 1999

2012 -

  • Duratec V6 (125 kW), 4stupňová automatická převodovka CD4E s funkcí Overdrive a Economy/Sport, ABS, ASR, 4místná karoserie 2+2,kožený interiér, vyhřívaná sedadla, vyhřívané přední i zadní okno, digitální klimatizace, tempomat.

  • Duratec V6 (125 kW), CD4E automatic transmission (4speed, Overdrive, Economy/Sport), ABS, ASR, 4-passenger only (2+2), leather-trim, heated front seats, power sliding roof, power windows, heated rear/front windscreens, digital a/c, cruise control.

 


 

ESCORT 1.6 1997

2011-2012

  • 3dveřový model. elektrická přední okna, ruční šíbr, elektrony Cosworth 16",

  • 3door model, power front windows, manual sliding roof, 16" Cosworth alloy wheels...

 


 

MONDEO 2.5 Ghia 2003

2010 -

  • Duratec V6 (125 kW), automatická převodovka Durashift 5Tronic s možností sekvenčního řazení, ESP, vyhřívaná sedadla, vyhřívané přední i zadní okno, digitální klimatizace, tempomat. 

  • Duratec V6  (125 kW) , Durashift 5Tronic automatic transmission with manual mode, ESP, heated front seats, heated front/rear windshield, digital a/c, cruise control.

 


 

MONDEO 2.0i Ghia 1994

2007-2011

  • Motor 2.0i Zetec, 100 kW. 4stupňová automatická převodovka CD4E s funkcí Overdrive, airbag řidiče a spolujezdce, ABS, ASR, ADS, EBD, klimatizace, tempomat, vyhřívaná přední sedadla, palubní počítač, elektrický šíbr, elektrická okna vpředu a vzadu, elektrická zpětná zrcátka, vyhřívaná okna, elektrony Cosworth 16", maska Ghia.

  • 2.0i Zetec engine with 100 kW. CD4E automatic transmission (4speed, Overdrive, Economy/Sport). Airbags for driver and passenger, ABS, TCS, ADS, EBD, air-conditioning, cruise control, heated front seats, fuel computer, power sliding roof, power windows, heated rear/front windscreens. I have added was the 16" Coswoth alloy wheels and front grill with Ghia design.

 


 

MONDEO 2.0i Ghia 1993

2006-2010

  • Černé Mondeo sedan jsme koupili v Mostkovicích u Prostějova. Poprvé mělo TCS (Traction Control System) - protiprokluzový systém a jezdilo se s ním skvěle. Po 4 letech používání si ho odvezl nový majitel do Ostravy...

  • This nice black Mondeo sedan had TCS (Traction Control System) and the ride was really enjoyable. After four years of reliable service, a new owner took it to Ostrava...

 


 

SCORPIO 2.0i GL1990

2000-2007

  • A konečně v únoru 2000 jsem se stal majitelem kufrového Fordu SCORPIO s motorem 2.0i DOHC. Byl z roku 1990 a sloužil mi až do roku 2007. Podnikli jsme s ním několik zahraničních cest, nejdále do Norska. V roce 2002 jsem byl jedním ze zakládajících členů Ford SCORPIO Clubu CZ.

  • Finally, in February 2000, I got the car I had wanted so much – 4-door SCORPIO with 2.0i DOHC engine. I had been driving it untill 2007. This car was so roomy and comfortable, we used to sleep in it, it even drove us to Oslo and back. We also had a Ford SCORPIO club for the car enthusiasts....

 


 

SIERRA 2.9 XRi 4x4 1988

1998-1999

  • Po Granadě jsem se stal majitelem SIERRY 2.9i 4 x 4. Měla elektrická přední okna, ABS a šíbr. Sierra sloužila bez problémů, přičemž jsme samozřejmě nezapomněli využít skvělého pohonu 4x4: v zimě jsme vyjeli v noci sjezdovku v Karlově v Jeseníkách.

  • After GRANADA, I became a proud owner of another special car - SIERRA 2.9i 4x4. It had front power windows, ABS, and sliding roof. After initial trouble with cardan shaft and electric equipment, the car did great. We could not live without trying its exceptional winter capabilities: we simply drove up one downhill track in a local ski resort.

 


 

GRANADA 2.8i Ghia 1981

1997-1999

  • V roce 1997 jsem poprvé nakoukl do vyšší střední třídy vozem Granada 2.8i Ghia z roku 1981. To byl přesně vůz majora Cowleyho z Profesionálů! Okna v elektrice, posilovač řízení, dvoupolohový šíbr, sametové interiéry a hlavně skvělý neúnavný šestiválec se vstřikováním K-Jetronic.

  • Higher class of cars opened its door for me in 1997. I purchased a ’81 Granada 2.8i Ghia. This was exactly the vehicle that Major Cowley used in the Professionals series!! Rear and front power windows, power steering, sliding roof, velvet-like upholstery, and last but not least – terrific 6 cylinder with K-Jetronic fuel injection.

 


 

TAUNUS 2.0 ohc 1982

1995-1996

  • V brněnském autobazaru v Bosonohách jsem sehnal Ford Taunus 2.0 s automatickou převodovkou. Měl čtyřválcový motor OHC, ve své době pokrokovou a výkonnou pohonnou jednotku.

  • One year later, my first wagon entered my garage. It was a ’82 Taunus 2.0 with the C3 automatic transmission. The car had OHC-configuration engine known as a “high-tech” in early 80s. The wagon featured large load space and driving it was really effortless.

 


 

TAUNUS 2.0 V6 1979

1994-1995

  • V roce 1994 jsem zakoupil od Červeného kříže v Blansku bleděmodrého Taunusa 2.0 V6. Předtím jezdil jako taxík, měl béžové interiéry a bylo to moje první opravdové auto. Spoustu jsem toho na něm opravoval, vyměnil přední blatníky, instaloval rádio a repro, škrabal a natíral spodky...

  • In 1994, local Red Cross organization was selling their light-blue ’79 Taunus 2.0. The car used to serve as a taxi, and featured beige interior. My first real car!! I have repaired it a lot, changed front mudguards, installed audio system, repaired rusty portions of the body... Later, the car got new ivory paint and changed owners...

 


 

 

TAUNUS 2.0 V6 1974

1993

  • Můj Ford příběh začal v roce 1993, kdy jsem od kamaráda koupil Taunus 2.0 V6 (66 kW) v hnědé metalíze, původně na náhradní díly. Zprovoznit se jej nepodařilo, ale touha po dalších Fordech zůstala...

  • My Ford-story began in 1993, as I bought an ’74 Taunus 2.0 V6 (66 kW). Brown metallic-painted, the car was intended just for spare parts.